Statusul comenzii

In momentul finalizarii cu succes a unei comenzi in magazinul nostru, comenzii dvs. i se va atribui unul dintre urmatoarele statusuri:

  • In procesare: status primit initial de o comanda care are ca metoda de plata "Plata la livrare";
  • In asteptare: status primit initial de o comanda care are ca metoda de plata "Card Credit / Debit Card (mobilPay)" sau "Transfer bancar". Dupa confirmare platii, aceasta va trece in statusul "In procesare";
  • Procesata: Comanda dvs. a fost procesata si asteptam ridicarea lor de catre curier;
  • Expediata: Comanda a fost ridicata de catre curier, si se indreapta catre dvs.;
  • Completa: Comanda dvs. a fost finalizata cu succes;
  • Anulata: acest staus apare in urma unei cereri din partea dvs., prin telefon sau email, de anulare a comenzii.
  • Stornata: acest status este atribuit unei comenzi in urma unei cereri de retur finalizate cu succes, comanda dvs. va fi stornata;
  • Restituita: cererea de restituire a contravalorii comenzii a fost procesata.

    Metode de livrare

    Pentru produsele comandate de la CasaInstal.ro, in cosul de cumparaturi veti intalni urmatoarele metode de livrare:

    • Livrare cu taxa fixa;
    • Livrare Gratuita;
    • Sameday.


    Livrare cu taxa fixa:

    Livrare comenzii/produselor se face printr-un curier selectat de catre CasaInstal.ro (Sameday, DPD, PallEx*), fiind o perceputa o taxa standard de 35 LEI (cu T.V.A.).

    Livrare Gratuita:

    In cazul in care comanda dvs. depaseste suma de 500 LEI (cu T.V.A.), veti beneficia de transport gratuit, indiferent de metoda de livrare.

    Sameday**:

    Livrare comenzii/produselor se face cu ajutorul firmei de curierat Sameday, in acest moment fiind disponibila doar livrarea tip standard.

    La selectarea acestei metode de livrare, va fi afisat costul de transport pentru produsul selectat.

    Daca selectati aceasta metoda de plata, veti beneficia si de optiunea "Deschidere colet la livrare" pentru a verifica daca produsele se afla in stare perfecta, inainte de a le achita.

    In cazul in care in urma de deschiderii constatati ca produsul comandat nu se afla in stare perfecta si prezinta urme de lovire sau alte probleme estetice, te rugam sa refuzi comanda.

    In urma refuzului de ridicare a coletului, va fi nevoie sa completati un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului.

    Daca ati achitat online si ati refuzat ridicarea coletului, suma achitata online va fi restituita in contul dvs., dupa ce produsul ajunge in depozitul CasaInstal.ro


    *in cazul in care produsele comandate nu pot fi livrate printr-un curier standard (Sameday si/sau DPD), acest vor fi paletizate si livrate cu ajutorul PallEx.
    In acest caz, comanda trebuie achitata integral in avans (card online sau transfer bancar).
    **livrare produsului va fi facuta prin Sameday daca produsul comandat are o greutate sub 70 kg si o lungime sub 3 ml.
    De asemenea, taxa ramburs nu trebuie sa depaseasca 10000 LEI (PF) si 5000 LEI (PJ).